Jak zorganizować wydarzenie?

1

Dokonanie
wstępnej rezerwacji

  1. Kontakt z Działem Marketingu i Sprzedaży LCK
  2. Przybliżenie preferowanego terminu wydarzenia
  3. Określenie charakteru wydarzenia, wielkości powierzchni lub dobranie odpowiedniego studia do transmisji online
  4. Uściślenie innych wymogów technicznych i logistycznych oraz usług dodatkowych
  5. Potwierdzenie e-mailowe rezerwacji
2

Przygotowanie
oferty przez LCK

  1. Zapoznanie Organizatora z przygotowaną ofertą.
  2. Wizualne przedstawienie dostępnej powierzchni lub studia – wizyta w LCK lub spacer wirtualny 
  3. Szczegółowe omówienie wymagań technicznych.
3

Zawarcie i finalizacja
umowy

  1. Sporządzenie umowy
  2. Wydarzenie
  3. Założenie rezerwacji na kolejny event.
bip
Zobacz Lubelskie Centrum Konferencyjne LCK w serwisie mojekonferencje.pl